استایل زمستانه و 7 المان برای جذاب کردن آن

مگر می‌شود عاشق زمستان و استایل زمستانه آن نشد؟ مگر می‌شود زمستان بیاید و از استایل شیک زمستانی لذت نبرد؟

با سرد شدن هوا و آمدن زمستان، استایل ما نیز شکل و روی زمستانی می‌گیرد. استایل زمستانه یکی از بهترین استایل‌های دخترانه است که اگر در انتخاب لباس ها و ترکیب رنگ ها آگاهانه عمل کنید می‌توانید یکی از خاص‌ترین تیپ‌ها را داشته باشید.

اما همواره فصل زمستان و استایل زمستانه همراه با آن یکی از پر چالش ترین فصل ها مخصوصا برای خانم ها است. چرا که باید لباس زمستانی گرم، مناسب و خوشایندی برای پوشیدن در بیرون از خانه، در نظر بگیرند. مطمئنا شما به مکان های متفاوتی و یا برنامه های ویژه ای در فصل زمستان دعوت خواهید شد.

استایل زمستانه دخترانه ایرانی

مهم ترین سوالاتی که برای داشتن تیپ زمستانه شیک ممکن است به ذهنتان برسد این است که؛ بهتر است برای هر مکان چه لباسی بپوشید؟ و یا چه کفشی مناسب مکان مورد نظر شماست؟ در این مقاله 7 اِلمان از یک استایل زمستانه مناسب را معرفی می‌کنیم تا به شما در انتخاب‌تان کمک نماییم.

سپس با پریتی استایل همراه باشید تا 7 ایده از محبوب‌ترین ایده های استایل زمستانه را با شما به اشتراک بگذاریم.

چگونه استایل زمستانی جذاب داشته باشیم؟

لایه لایه پوشیدن در استایل زمستانه

در حالیکه پوشیدن لباس‌های مختلف بر روی هم شیک به نظر می‌رسد، لایه لایه پوشیدن یکی از بهترین راه ها برای گرم شدن نیز است.

لایه لایه پوشیدن در استایل زمستانی جذاب

این استایل این امکان را برای شما فراهم می آورد که با همان لباس هایی که در کمدتان دارید و الزاما مخصوص زمستان نیست، بازهم بتوانید در مکان‌هایی با دماهای متفاوت، لباس مناسبی بر تن داشته باشید. این استایل زمستانه بسیار مناسب آقایان و خانم هایی است که دانشجو و یا شاغل هستند.

پوشیدن چکمه های ساق بلند در استایل زمستانه دخترانه

بوت ها جزء جدا نشدنی ترین و جذاب‌ترین اِلمان‌های تیپ زمستانی هستند. اما باید بدانید چکمه ها را با چه لباسی و چگنه ست کنید. بسیاری از خانم ها (به خصوص خانم های بالای 40 سال) از به پا کردن این نوع چکمه ها خجالت می کشند.

اگر شما جزء آن دسته از خانم‌هایی هستید که از به پا کردن این چکمه‌ها احساس نا‌خوشایندی دارید می توانید از چکمه‌هایی با طول های ساق کوتاه‌تری استفاده کنید. استفاده از این نوع کفش‌ها در استایل زمستانه بسیار مناسب مهمانی‌ها و دور همی‌های خاص است.

اگر عاشق بوت‌ها و چکمه‌ها باشید حتما بوت‌ی تیمبرلند را می‌شناسید. این بوت‌ها یکی از جذاب‌ترین بوت‌ها برای داشتن استایل زمستانی شیک است و به جرات می‌توان گفت همه شیک‌پوشان عاشق این بوت هستند.

تیمبرلند-و-دکتر-مارتینز-در-تیپ-زمستانی

از دیگر برندهای بوت که هر فرد شیک پوشی برای خرید آن به هیچ عنوان دست دست نمی‌کند برند drmartens است. با این بوت ها شما می‌توانید در هرجا متفاوت و خاص جلوه کنید.

پوشیدن لباس های سفید در استایل زمستانه

شاید عجیب به نظر برسد، اما یکی از انواع استایل زمستانه پوشیدن لباس های سفید رنگ است. چرا که بر خلاف باور مردم، پوشیدن لباس های سفید رنگ کاملا متناسب با فصل زمستان است.

لباس-سفید-در-استایل-زمستانی

ترکیب رنگ سفید با رنگ های تیره‌تر، علاوه بر جذاب تر کردن شما سبب گرم شدن بیشتر بدن شما می شود.

استفاده از شال گردن در استایل زمستانه

 پوشیدن شال گردن هایی با جنس های مختلف و رنگ های متنوع علاوه بر گرم کردن ناحیه گلو و گردن، باعث تکمیل استایل شیک زمستانه شما می شود. این شال ها می توانند بسیار بزرگ باشند و یا تنها به صورت نمادین و در سایز کوچکتری باشند.

استایل زمستانی 2020 و شال ردن

ناگفته نماند که نوع بستن شال هم بسیار به شیک به نظر رسیدن شما کمک می کند.

استفاده از دستکش در استایل زمستانه

برای استفاده از دستکش بسیار باید محتاطانه عمل کرد چرا که استفاده از هر نوع جنس دستکشی استایل زمستانه شما را بهبود نمی بخشد. چه بسا شما را از شیک بودن دور کند. خانم هایی که به دنبال جذاب بودن در این شرایط هستند از دستکش های چرمی استفاده می‌کنند. این نوع استایل زمستانه بیشتر برای مهمانی ها مناسب است. بهتر است هنگامی که چکمه های چرمی به پا کردید، از دستکش چرمی متناسب با رنگ چکمه تان استفاده کنید. به طور کلی بهتر است که چکمه و دستکش شما از یک جنس باشند و رنگ های مشابهی داشته باشند.

دستکش در استایل زمستانی

استفاده از کلاه در استایل زمستانه

امروزه کلاه های زمستانی بسیار متنوعی در بازار موجود است. کلاه ها به تنهایی می توانند به تیپ زمستانه شما جذابیت خاصی ببخشند و حتی در فصل زمستان به جای شال یا روسری استفاده شوند. این مدل استایل برای دانشگاه رفتن، برای داشتن تیپ زمستانه دانشجویی و سر کار رفتن مناسب نیست.

استایل زمستانی با کلاه

اما برای مهمانی ها و یا حتی بیرون رفتن های معمولی بسیار جالب است. پوشیدن کلاه به همراه شال گردن هم همچنان مرسوم است و زیبایی خاص خود را دارد. در این جا هم یکسان بودن جنس کلاه و شال گردن بسیار اهمیت دارد و استفاده از رنگ های مشابه و یا نزدیک به هم برای هردو آن ها، جذابیت استایل زمستانه شما را دو چندان می کند.

پوشیدن پانچو (cap or poncho) در استایل زمستانه

  پانچو ها را می توان جزء نوعی از پالتو ها به حساب آورد. این مدل پالتو ها را بسته به مدلشان می توان با کمربند های تزیینی یا بدون استفاده از کمربند پوشید. این استایل زمستانه برای هر مکانی مناسب است. برای شیک دیده شدن بهتر است از پانچو های سایز بزرگتر استفاده کنید.

تیپ زمستانه شیک با پانچو

حتی می‌توانید زیر آن ها یک لباس گرم آستین بلند بپوشید و رنگ لباستان را با پانچویتان ست کنید؛ و یا از رنگ های نزدیک به هم استفاده کنید. این استایل زمستانه علاوه بر گرم نگه داشتن بدن شما در دما های سرد، به شما کمک می کند که در این فصل تنوع لباس پوشیدن بسیار بالایی داشته باشید.

تا اینجا به طور کلی در مورد استایل های زمستانه صحبت کردیم. فراموش نکنید که مطالب گفته شده در بالا برای کمک به شما در انتخاب بهتر یک استایل شیک زمستانه بوده است و در آخر این شما هستید که می توانید با استفاده از مطالب بالا و تلفیق آن با سلیقه خود، بهترین و زیباترین تیپ را برای خودتان خلق کنید.

در ادامه نیز به ایده هایی برای ست کردن المان های یک استایل زمستانه شیک که به طور مفصل آنها را تشریح کردیم، می‌پردازیم.

انواع تیپ ها و استایل های زمستانه پیشنهادی پریتی استایل در محافل مختلف

استایل خیابانی: از استایل نیمه رسمی تا رسمی

کاپشن چرمی همراه با شال گردن و شلوار جین ترکیب خوبی خواهد بود. پوشیدن یک کاپشن زنانه شیک با آستین های چرمی به همراه یک شلوار جین زاپ دار و یک شال گردن بافتنی در رنگ‌های مختلف و یک نیم بوت چرمی به رنگی مشابه رنگ کاپشن‌تان به بهتر دیده شدن شما کمک می کند.

استایل زمستانی رسمی

علاوه بر آن، پوشیدن یک کت شلوار کلاسیک به همراه کفش کالج براق و تمییز و یک شال گردن ضخیم، در شیک به نظر رسیدن شما تأثیر مثبتی دارد. زدن عینک بر چشم ها علاوه بر محافظت آن ها در برابر اشعه خورشید، جذابیت تان را افزایش می دهد.

استایل مهمانی شماره 1: پانچو بدون آستین با کیف و کفش چرم

پانچو های بدون آستینن این امکان را به شما می دهد تا لباس های آستین بلند متنوعی را زیر آن بر تن کنید. پوشیدن یک نیم بوت چرمی به همراه دستکش و به دست گرفتن یک کیف از همان جنس، زیبایی شما را دو چندان می کند. این استایل زمستانه یکی از پرطرفدار ترین استایل دخترانه است.

استایل مهمانی شماره 2: یقه اسکی سایز بزرگ به همراه شلوار جین جذب و یک کفش پاشنه نوک تیز یا کالج

پوشیدن یک یقه اسکی بلند و گشاد با یک شلوار جین جذب و یک کفش پاشنه نوک تیز کاملا مناسب برای مهمانی ها و مجالسی ( استایل اسپرت دخترانه ) با مهمانان ویژه است. توجه کنید که استفاده از این کفش ها بیشتر برای روزهایی است که بارانی و یا برفی نباشند. همچنین این استایل زمستانه را می توانید گاهی برای رفتن به سرکار و یا برای قرار با دوستانه تان انتخاب نمایید.

استایل بیزینسی در استایل زمستانه

دقت کنید که پوشیدن یک کت اپل دار می‌تواند استایل شما را رسمی تر جلوه می دهد.

استایل زمستانی بیزینسی

علاوه بر این، استفاده از یک شال گردن خز دار به همراه این کت، به جذابیت بیشتر شما کمک می کند. این استایل زمستانه بسیار مناسب قرارهای کاری خاص و مهم است.

استایل ساده و راحت زمستانه

برای داشتن یک استایل زمستانه شیک و ساده کافی است از یک ژاکت کش باف بافتنی به همراه یک شال گردن ضخیم بافتنی استفاده کنید.

زیر ژاکت کش باف خود، یک پیراهن بلند و متناسب با رنگ ژاکت تان بپوشید. شال گردن را به طور آزادانه دور گردن خود بیندازید. تا علاوه بر گرم نگه داشتن ناحیه گردن خود، جذاب تر نیز به نظر بیایید.

استایل زمستانی راحت

از طرفی، اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که راحت بودن را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهید، این استایل زمستانه کاملا مناسب شماست. فقط کافی است که یک لباس سر همی به همراه یک کت چرمی (خرید کت زنانه) و کفش کتانی بپوشید. این استایل بیشتر برای انجام کار های بیرون از خانه مانند خرید رفتن استفاده می شود.

استایل زمستانه آسیایی شیک

بیشتر تمرکز این نوع استایل زمستانه بر روی نوع کفش هایی است که به پا می کنید و در پوشیدن نوع لباس با سایر استایل های گفته شده شباهت دارد. در این مدل به جای استفاده از چکمه و یا نیم بوت می توان از کفش‌های راحتی کت یا کالج استفاده کرد. برای شیک به نظر رسیدن هر چه بیشتر بهتر است از جوراب استفاده کنید.

استایل زمستانی آسیایی

در این مقاله ابتدا المان‌های کلی در زمستان را بررسی کردیم و سپس به پیشنهادات فوق العاده جذاب پرداختیم. فراموش نکنید که اولویت ها و مکان های مورد نظر شما در انتخاب استایل زمستانه شما نقش بسزایی دارند. امیدواریم خواندن این مقاله، به شما ایده های بسیار خوب و جالبی در مورد استایل زمستانه داده باشد.

مطالب دیگر

محبوب‌ترین‌ها محصولات

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مدل های جذاب و شیکی رو معرفی کردید واقعا 50 در صد زیبایی مربوط به لباسه که آدم چی بپوشه و چی نپوشه و از همه مهم تر چی رو به چی ست کنه که خوب در بیاد. فک میکنم ست کردن برای بچه ها خیلی ساده تره و راحت تر میشه براشون برنامه ریزی کرد ما تو آرتا پوش برای لباس بچگانه تجربش رو داشتیم اما فک میکنم لباس بزرگترها چون حساسیت روش زیاده کمی سخت تره. به هر حال 7 مدلی که معرفی کردین عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید