معرفی 10 مدل از محبوب‌ترین انواع تاپ زنانه 2021

آیا قصد خرید تاپ زنانه دارید اما نمی‌دانید که مناسب‌ترین تاپ در محیط‌های مختلف، چه نوع تاپی است؟ به نظر شما استایل تاپ و شلوار بهتر است یا تاپ و دامن؟ بهتر است بدانید تاپ ها انواع مختلفی دارند و بسته به محیطی که در آن قرار دارید، همچنین متناسب با استایل خود می‌توانید یکی از انواع تاپ زنانه را تهیه کنید.

بنابراین زمانیکه قصد خرید اینترنتی تاپ زنانه را دارید بهتر است پیش از خرید به نکاتی از جمله انواع تاپ زنانه و اسامی آنها دقت کنید. چراکه با اطلاع از آن، می‌توانید مدل های شیک تاپ زنانه را در استایل خود بکار ببرید. سپس با خیالی آسوده خرید کنید.

ما نیز در این مقاله درباره انواع تاپ زنانه، یکی ازانواع لباس زنانه و از پرطرفدارترین لباس ها در استایل دخترانه صحبت خواهیم کرد.

انواع تاپ زنانه

 

مدل های شیک انواع تاپ زنانه و دخترانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از 45 نوع مختلف از انواع تاپ زنانه در دنیا وجود دارد. برخی از آنها دارای آستین و برخی بدون آستین هستند. بنابراین با ما در پریتی استایل همراه باشید تا انواع تاپ زنانه و مدل هایش را بشناسید.

1-بلوز یا شومیز یکی از پرکاربردترین انواع تاپ زنانه

آیا می‌دانستید بلوززنانه در دسته انواع تاپ زنانه قرار می‌گیرند؟ این نوع تاپ ها معمولا دارای آستینی به طول 4/3 دست و یا حتی نیمه آستین هستند و در مواردی به صورت تمام آستین هم در بازار پیدا می‌شوند. برخی از انواع این نوع تاپ ها یا اصطلاحا بلوزها، دارای استایلی شل به همراه کمر کشی هستند. در انگلیسی به این نوع تاب، blouson top گفته می‌شود.

انواع تاپ زنانه شومیز

 2- نیم تنه یکی از انواع تاپ زنانه مجلسی

معمولا دخترانی که ورزشکار باشند و چربی شکم نداشته باشند بیشتر تمایل دارند از تاپ نیم تنه استفاده می‌کنند. خبر خوب برای قدکوتاه ها این است که از نگاه برخی افراد، پوشیدن این نوع تاپ ها توسط دختران ریزه اندام، آنها را قد بلندتر نشان می‌دهد.

اگر تاپ مدل نیم تنه را انتخاب می‌کنید، بهترین راه ست کردن با آن، انتخاب شلوار جین و یا شلوارهای چسبان است. توجه داشته باشید این مدل برای افراد لاغرتر، بیشتر توصیه می‌شود. این نوع تاپ زنانه ارزان و شیک تنها مخصوص زنان زیر 30 سال نیست، بلکه مناسب برای کسانی است که از استایل بدنی خوبی برخوردارند.

انواع تاپ زنانه

3- تاپ بند‌دار یکی از انواع تاپ زنانه اسپرت و مجلسی

این نوع تاپ اغلب مورد علاقه خانم های ورزشکار است در انگلیسی Tanks Top نامیده می‌شود. اگر شما جزو آن دسته از دخترانی هستید که تمایل دارید تاپ‌های بدون آستین بپوشید باید بگوییم تاپ بند‌دار از آنجائیکه بدون آستین است، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب هایتان باشد.

مدل و طراحی تاپ بند‌دار، می‌تواند ساده، به صورت تاپ مجلسی و یا اسپرت باشد. به دلیل استایل جذابی که این نوع  تاپ زنانه ایجاد می‌کند شما می‌توانید در مرکز توجه قرار بگیرید.

در سطح ایران و دنیا، برندهای مختلفی از جمله Nike و H&M مدل های متفاوتی از این نوع تاپ را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.  برای خرید اینترنتی تاپ زنانه ارزان قیمت نیز می‌توانید به سایت پریتی استایل مراجعه و در بستری امن خرید کنید.

انواع تاپ زنانه

4-تاپ رکابی زنانه یکی از انواع تاپ زنانه راحتی

شاید تفاوت این مدل تاپ ها با نوع بند‌دار در ظاهر کم باشد، و اغلب با هم اشتباه گرفته شوند، اما معمولا این نوع تاپ‌ها برای زیر پیراهن نیز پوشیده می‌شوند. در واقع این مدل تاپ، همان تاپ های با بندهای نازک و یقه نسبتا بزرگ هستند. مدل راحتی این نوع تاپ زنانه بیشتر در بازار دیده می‌شود.

در انگلیسی به تاپ رکابی، Cami top می‌گویند. اگر به دنبال تاپ نخی زنانه می‌گردید، ما به شما تاب های Cami را پیشنهاد می‌کنیم. برای ست کردن این نوع تاپ با لباس های دیگر، بهترین و راحتترین پیشنهاد پوشیدن شلوارک کوتاه به همراه صندل است. این تاپ ها در طراحی های جذابی تولید می‌شود و می‌تواند یکی از مدل های شیک تاپ زنانه برای شیک پوشان باشد.

انواع تاپ زنانه

5-تاپ یقه رومی یکی از انواع تاپ زنانه شیک

همانطور که از نام آن پیداست، این گونه تاپ ها تنها دارای یک بند می‌باشند. در واقع مدلی شیک برای تاپ های زنانه و دخترانه مجلسی است که تنها یک شانه شما را نمایان می‌کند.

قد این تاپ ها در هر دو مدل کامل و نیم تنه موجود است. پوشیدن این مدل تاپ همراه با دامن کوتاه جذابیت بیشتری نسبت پوشیدن آن با شلوار دارد. به این نوع تاپ دخترانه در انگلیسی علاوه بر یقه رومی، one-shoulder هم گفته می‌شود.

انواع تاپ زنانه

 

6-تاپ تیوبی یکی از انواع تاپ زنانه مجلسی

این مدل از انواع تاپ و تونیک زنانه به انگلیسی Tube top نامیده می‌شود. تاپ زنانه تیوپی بدون بند بوده و علاوه بر آن به صورت نیم تنه است. در واقع، تاپ های تیوپی بالا تنه شما را می‌پوشاند اما خط گردن شما کاملا نمایان است. این مدل تاپ از انواع مدل جذاب و شیک تاپ زنانه مجلسی است.

انواع تاپ زنانه

7-تاپ تونیک یکی از انواع تاپ زنانه بلند

به جرأت می‌توان گفت که بارها نام تاپ و تونیک زنانه را در کنار یکدیگر شنیده اید. اما بهتر است بگوئیم در دنیای مد و طراحی، تونیک های زنانه خود در دسته انواع تاپ ها قرار می‌گیرند. تونیک‌ها برخلاف اغلب تاپ ها، لباس هایی بلند هستند که بخشی از آن بر روی باسن را می‌پوشاند.

طرح یقه در تونیک‌های زنانه به صورت U و یا V است. از ویژگی های مثبت این نوع تاپ این است که حتی بیشتر افرادی که دارای شکم ( لباس مناسب افراد چاق)هستند را همچنان خوشتیپ نشان می‌دهد. در مدل های مختلف تونیک، آستین می‌تواند هم وجود داشته باشد و هم وجود نداشته باشد. مدل های بدون آستین تونیک، تاپ تونیک نامیده می‌شود. تاپ تونیک بهتر است با شلوار پوشیده شود.

انواع تاپ زنانه

8-تاپ باردوت یکی از انواع تاپ زنانه مجلسی

این تاپ ها در اصلاح انگلیسی Bardot top نامیده می‌شوند. در این مدل از انواع تاپ زنانه، گردن شما دیده می‌شود اما آستین ها یا به طور کامل پوشیده هستند و یا به صورت حلقه ای دور دستان شما، آستین کوتاهی وجود دارد.

این مدل بسیار شیک و مناسب برای تاپ زنانه مجلسی است. در عین حال، شما می‎توانید با جابجا کردن حلقه آستین در تاپ های باردوت، شانه های خود را بپوشانید. برای اینکار می‌توانید از نگهدارنده‌ای مثل سنجاق و یا نوارهای لاستیکی بی رنگ استفاده کنید.

انواع تاپ زنانه

9-تاپ راحتی کیمونویی یکی از انواع تاپ زنانه راحتی

نوعی از تاپ های راحتی که در انگلیسی kaftan نامیده می‌شود. این تاپ ها دارای پارچه‌ای شل و مدل آستینی کیومونویی هستند. این مدل تاپ زنانه، یکی از بهترین مدل ها برای پوشاندن عیب و نقص های اندام (انواع فرم بدن زنان) شماست. بهترین فصل پوشش این نوع تاپ ها نیز، فصل تابستان و پاییز است.

انواع تاپ زنانه

10-تاپ بدون سرشانه یکی از انواع تاپ زنانه خاص

در این نوع تاپ زنانه، قسمتی از آستین، درست بر روی سرشانه حذف شده است. این مدل می‌تواند جذابیت زیادی به استایل شما ببخشد.

انواع تاپ زنانه

انواع تاپ زنانه مجلسی شیک در سال 2020

شاید از خود بپرسید که چگونه برای استایل خود تاپ زنانه مناسب را انتخاب کنم؟ و یا مدل تاپ خانگی و مجلسی چه تفاوت هایی با هم دارند؟ تاپ زنانه مد روز چیست؟ اگر دغدغه خرید تاپ زنانه مجلسی شیک را دارید ما مدل‌های نیم تنه و یقه رومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر شکم و پهلو دارید بهترین پیشنهاد ما برای شما تاپ تونیک است.

حتما هنگام خرید، اصطلاحاتی از جمله تاپ زنانه ترک، حریر و یا نخی به گوش شما خورده باشد. مهم است که بدانید این اصطلاحات در قالب مدل تاپ زنانه نیستند و تنها می‌توان آنها را در دسته جنس و کیفیت کار قرار داد. در ادامه این اصطلاحات را برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

تاپ زنانه حریر ، بهترین انتخاب از انواع تاپ زنانه مجلسی

تاپ زنانه حریر اغلب در برخی مدل های شومیز (خرید شومیز زنانه) تاپ زنانه بکار می‌رود. معمولا این نوع تاپ ها همراه با اکسسوری های دخترانه استفاده می‌شود و استایل شما را برای مهمانی ها و مجالس خاص تر می‌کند. بنابراین یکی از جنس های مورد استفاده برای تاپ زنانه مجلسی، تاپ زنانه حریر است.

این تاپ ها می‌توانند به صورت تک رنگ و یا طرح دار باشند و در هر دو حالت زیبایی خاصی به شما می‌دهد. اما معمولا برای اینکه بدن شما نمایان نشود، معمولا از چند تکه حریر بر روی هم و یا حریر به همراه ساتن استفاده می‌شود.

انواع تاپ زنانه

تاپ زنانه نخی ، بهترین انتخاب از انواع تاپ زنانه راحتی

تاپ های زنانه نخی معمولا برای کاربردهای خانگی بکار می‌روند. شاید بتوان یکی از پرکاربردترین انواع جنس تاپ زنانه را تاپ نخی زنانه دانست. این نوع تاپ ها مناسب برای دورهمی های خودمانی و دوستانه نیز است. طرح های تاپ نخی بیشتر به صورت گلدار، ساده و یا راه راه می‌باشد.

انواع تاپ زنانه

انواع تاپ زنانه ترک

تاپ های زنانه ترک جنس و مدل شما را محدود نمی‌کند. اما در رقابت با برندهای ایرانی و تولید کننده انواع لباس زنانه، تاپ زنانه ترک نیز از جایگاهی خوبی در میان خریداران برخودار است. از برندهای معروف و قیمت مناسب لباس زنانه ترک زارا و H&M  است که این دو برند در کنار دیگر برندهای تاپ زنانه ترک نیز به ایران عرضه می‌کنند.

 

مطالب دیگر

محبوب‌ترین‌ها محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید