6 تا از بهترین استایل دخترانه برای شیک‌پوشان

میخواهید هرجایی که می­روید خاص باشید و متفاوت دیده شوید؟ تیپ و استایل­ بسیار برایتان اهمیت دارد  و می­خواهید صاحب یکی از بهترین استایل دخترانه باشید؟ بهتر است بدانید استایل دخترانه یا سبک لباس پوشیدن انواع گوناگونی دارد. هرگاه از کلمه استایل استفاده می‌شود، منظور ظاهر یک شخص یا چیز است. در واقع انواع استایل، سبک های گوناگون مد هستند. استایل ها بر حسب نوع فصل می‌توانند تغییر کنند. به عنوان مثال استایل دختران در فصل تابستان (بهترین استایل های تابستانی) با زمستان (معرفی استایل جذاب زمستانه) می‌تواند کاملا با هم متفاوت باشد. از طرفی بسته به محیطی که قرار است در آن حاضر شوید، استایل های گوناگونی نیز می‌تواند تعریف شود.

تمام دختران زیبایی و زیبا پوشیدن را دوست دارند و وقتی لباسی را انتخاب می‌کنند میخواهند یکی از بهترین استایل دخترانه باشد، بنابراین موضوعی که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، از اهمیت ویژه ای نزد دختران برخوردار است. شیک بودن و داشتن ظاهر جذاب دخترانه (بهترین استایل های اسپرت دخترانه) از موضوعاتی است که برای اجرای صحیح آن، ابتدا باید دانش کافی داشته باشید.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواعی از بهترین استایل دخترانه آشنا کنیم.

بهترین استایل دخترانه که باید بشناسید

شاید بیش از 20 نوع استایل داشته باشیم. اما بهترین استایل های دخترانه که قرار است درباره آنها صحبت کنیم عبارتست از: استایل دانشجویی، کژوال، استایل بهاره یا تابستانی، استایل زمستانه، استایل الگانت، استایل هنری و استایل کاری که در ادامه برخی از معروفترین و بهترین استایل دخترانه را معرفی می‌کنیم. استایل شما چگونه است؟

انواع بهترین و معروفترین استایل های دخترانه

استایل کژوال یکی از بهترین استایل دخترانه

استایل کژوال یکی از بهترین استایل ها است که فقط مخصوص خانم ها نیست. در واقع این استایل از نظر جنسیتی محدودتی ندارد. اما طرفداران اصلی آن دختران جوان هستند.

این استایل به معنای سبک و راحت بودن است. اگر می‌خواهید استایل کژوال داشته باشید، نباید از لباس های رسمی و کلاسیک استفاده کنید. لباس های کژوال به شما این فرصت را می‌دهد که در طول روز راحت باشید. بنابراین جنس پارچه های مورد استفاده در استایل کژوال اغلب نرم و لطیف هستند. و برای راحتی افراد معمولا خاصیت کشسانی دارند.

بهترین استایل دخترانه که باید بشناسید

در این نوع استایل دخترانه از کفش های پاشنه بلند استفاده نمی‌کنند، چرا که می‌خواهند راحت باشند. راحتی لباس‌های کژوال را با تیپ اسپرت اشتباه نگیرید.

سبک این دو نوع استایل کاملا بایکدیگر متفاوت است. استایل کژوال فقط مخصوص قرارهای دوستانه و مهمانی ها نیست. بلکه شما می‌توانید از این استایل در محیط کار خود نیز استفاده کنید. استفاده از یک شومیز ساده، شلوار راحت به همراه یک اکسسوری ساده می‌تواند استایل دخترانه شما را کژوال کند.

استایل کژوال، خود در 3 دسته کژوال رسمی، نیمه رسمی و عادی قرار می‌گیرد. این استایل از نظم خاصی پیروی نمی‌کند. البته به این معنا نیست که هرچه در کمد دارید را می‌تواند کنار یکدیگر بپوشید.

نمونه هایی از یک تیپ کژوال

  • ژاکت با دامن کوتاه
  • پیراهن شب و یا پیراهن های بالای زانو
  • شلوار جین همراه با یک نیم تنه
  • شلوارک همراه با یک تیشرت ساده سیاه یا سفید
  • شلوار جین همراه با پیراهن ارتشی
  • و ….

استایل اسپرت دخترانه یکی از بهترین استایل دخترانه

یکی از بهترین استایل دخترانه و محبوب، استایل اسپرت است. هرچند استایل اسپرت تنها مختص رفتن به باشگاه‌ها نیست و می‌توانید از این استایل همراه با مد روز در تفریحات روزانه خود استفاده کنید اما دقت کنید که با لباس ورزشی نمی‌توانید به محل کار یا قرارهای کاری بروید.

نمونه هایی از استایل اسپرت یکی از بهترین استایل دخترانه

برای پیدا کردن لباس های اسپرت، لازم است به فروشگاه های خاصی بروید. چرا که جنس لباس اسپرت بعلت تعرقی که معمولا با آن سروکار داریم، بسیار با اهمیت است.

استفاده از گرمکن ورزشی، تاپ های ورزشی، شلوار، کفش و حتی کلاه ورزشی از اصلی ترین المان های یک استایل ورزشی هستند. اغلب بعلت راحتی استایل ورزشی و کژوال، این دو استایل با یکدیگر اشتباه گرفته میشود. اما واقعیت این است که گاهی ترکیب آن ها را می‌توان استفاده کرد و هر دو استایل را با هم داشت.

تفاوت جالبی که استایل اسپرت با استایل کژوال دارد این است که در استایل اسپرت اغلب رنگ های کمتری بکار می‌رود. به عبارتی، ست رنگی بکار رفته در استایل ورزشی هارمونی بیشتری باهم دارند.

استایل تابستانی و بهاره جذاب برای داشتن یکی از بهترین استایل دخترانه

داشتن یک استایل شیک و جذاب تابستانی المان های محدودی ندارد. اما یکی از المان هایی که همواره توصیه می‌شود، انتخاب رنگ مناسب در استایل تابستانی است. بهترین استایل دخترانه همراه با بهترین هارمونی رنگ ها را باید انتخاب کنید. انتخاب رنگ در مکان های عمومی چندان محدود نیست، اما بهتر است از بیش از 3 رنگ در لباس خود استفاده نکنید. همچنین به علت گرمای شدید آفتاب بخصوص در فصل تابستان، از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید. در واقع بهتر است بگوئیم از رنگ های سرد مثل آبی و صورتی استفاده کنید.

نمونه هایی از استایل تابستانه و بهاره برای داشتن بهترین استایل دخترانه

در این فصل پوشیدن شلوارهای گشاد، سبک و خنک نیز مرسوم است. در انتخاب کفش نیز باید بگوئیم که پوشیدن صندل های تابستانه و بهاره از اولویت های بسیاری از دختران است. تنوع صندل های تابستان و بهاره به گونه‌ای است که نظر خیلی از افراد را به خود جلب می‌کند.

مدتی است که پوشیدن پیراهن های بلند ساحلی و یا دامن های بلند،  در میان دختران رایج شده است. این گونه لباس ها ضمن راحتی، استایل بسیار شیکی از شما در ذهن مخاطب به نمایش می گذارد.

استایل شیک زمستانه برای داشتن یکی از بهترین استایل دخترانه

استایل شیک زمستانه یکی از بهترین استایل دخترانه است که می‌توانید از مدل چند لایه پوشیدن استفاده کنید. ضمن اینکه بافت لباس های شما اغلب گرم است که تیپ متفاوتی از شما بوجود می‌آورد.

شاید بارها از خود پرسیده باشید که چگونه می‌توانم یک استایل شیک زمستانه داشته باشم؟ با رعایت چند نکته ساده داشتن یک استایل شیک کار سختی نیست. در فصل زمستان انتخاب یک رنگ گرم مثل قرمز ( با مانتو زرشکی چی بپوشیم ) در ترکیب رنگ لباس شما بسیار اهمیت دارد. البته این موضوع بستگی به علاقه شما دارد. لذا می‌توانید از هر رنگ گرم دیگری در ترکیب لباس خود استفاده کنید.

نمونه هایی از استایل زمستانه برای داشتن بهترین استایل دخترانه

یکی از بهترین استایل دخترانه در فصل زمستان استایل چرم است. در بازار نیز تنوع زیادی از ست چرم وجود دارد که شما می‌توانید از ترکیب کت و یا پالتو چرم با کیف و کفش خود استایل جذابی از خود به نمایش بگذارید.

استفاده از شلوارهای جین در این فصل کاربرد بیشتری دارد. هرچند در تمام فصول پوشیدن شلوار جین محدودیتی ندارد، اما بعلت سرما، به نسبت سایر پارچه ها، شلوار لی از محبوبیت بیشتری در فصل زمستان برخوردار است.

استایل دانشجویی یکی از بهترین استایل دخترانه

مدل های استایل دانشجویی طرفداران زیادی دارد. این نوع پوشش باید در چهارچوب قوانین و فرهنگ دانشگاه‌ها باشد. معمولا به علت صرف زمان زیاد دختران جوان در محیط دانشگاه، استایل دانشجویی نیز در کنار سایر استایل‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار گشته است. مدل های دانشجویی اغلب نمی‌توانند کوتاه باشند.

نمونه هایی از استایل دانشجویی برای داشتن بهترین استایل دخترانه

استایل دانشجویی، یکی از بهترین استایل دخترانه ای است که می‌توانید براحتی در پوشش خود استفاده کنید. همچنین اکسسوری هایی که می‌توانید انتخاب کنید نباید از زرق و برق زیادی برخوردار باشند. به عبارتی داشتن اکسسوری‌های مناسب با محیط دانشگاه توصیه می‌شود اما  دقت کنید که نباید ظاهر این اکسسوری ها زننده باشد.

در مورد کفش مناسب برای استایل دانشجویی نیز، اغلب افراد کفش های اسپرت را می‌پسندند. البته بستگی به این دارد که بقیه استایل شما اسپرت دانشجویی باشد یا خیر. نکته ای که مهم است این است که در دانشگاه ها پوشیدن صندل مرسوم نیست. اما پوشیدن انواع کفش اسپرت، بوت و رسمی طرفداران زیادی دارد.

استایل هنری یکی از بهترین استایل دخترانه

حتما تا بحال استایل خلاقانه و متفاوت هنری را در میان هنرمندان دیده اید. این استایل هم همراه با صنعت مد در حال تغییر است. اما استایل هنری چیست؟ آیا استایل هنری مخصوص هنرمندان است؟

این سبک لباس پوشیدن به انگلیسی Artistic یا Artist fashion style نام دارد. در این سبک، افراد علاقه زیادی به اکسسوری های دست ساز و سنتی دارند. ضمن اینکه خلاقیت در آن حرف اول را میزند. بنابراین چهارچوب خاصی را نمی‌توانید برای آن تعریف کنید. به طور کلی می‌توان گفت، یکی از بهترین استایل دخترانه، همین استایل هنری است.

نمونه هایی از استایل هنری برای داشتن بهترین استایل دخترانه

مدل غالب در این سبک، لباس های گشاد و بلند است اما کشی نیستند. پارچه های نخی یا چروک، تلفیق رنگ‌ها و استفاده از انواع اکسسوری در این استایل رایج است. در میان آنها رنگ آمیزی و طرح‌های هنری نیز زیاد به چشم می‌خورد. در دنیای مد، گاهی به سبک هنری، سبک هنجارشکن نیز می‌گویند. استایل هنری رسما از سال 2017 در جهان شناخته شد. طراحان مد در این سبک و استایل، از انواع هنر و نقاشی ها الهام می‌گیرند.

در آخر پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن نمونه‌های بیشتر از بهترین استایل دخترانه روی این لینک‌ کلیک کنید و ایده بگیرید.

مطالب دیگر

محبوب‌ترین‌ها محصولات

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید