بهترین مکمل رنگ طوسی + 7 پیشنهاد جذاب – رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه

مکمل رنگ طوسی چه رنگیست؟ یا به عبارتی طوسی با چه رنگی هماهنگ است؟ اکثر آقایان و خانم‌هایی که می‌خواهند مدرن به نظر برسند، از ست رنگ طوسی در رنگ غالب استایل خود استفاده می‌کنند. رنگ طوسی و یا خاکستری از جمله رنگ‌های خنثایی هستند که با اکثر رنگ‌ها می‌توان برای ست کردن استفاده کرد. اما گاهی رنگ طوسی رنگ غالب در لباس شماست. بنابراین می‌خواهید بدانید چه رنگی را با رنگ طوسی ست کنید؟ و اینکه کدام ترکیب، ست رنگ طوسی زیبایی را می‌سازد؟ به عبارتی بهترین مکمل رنگ طوسی در لباس چیست؟

رنگ طوسی به علت خنثی بودن آن با ترکیب رنگ‌های زیادی ست می‌شود. بعبارتی، طوسی رنگی است که افراد با سلیقه‌های مختلف آنرا می‌پسندند و ست طوسی از پرفروش‌ترین ست‌ها است. پس از آنجایی که این رنگ جزو پرطرفداران ترین رنگ در کمد لباس افراد است، قصد داریم در ادامه به بررسی انواع ست رنگ طوسی و معرفی رنگ مکمل طوسی بپردازیم. اما ابتدا بهتر است رنگ طوسی را بهتر بشناسیم.

روانشناسی رنگ طوسی

طوسی از لحاظ طبع رنگی، خنثی است اما می‌توان گفت که رنگ طوسی طیف گسترده ای شامل طوسی تیره، روشن، طوسی نقره ای، طوسی بژی، دودی و سربی دارد که می‌تواند نسبت به طوسی خنثی گرمتر و یا سردتر باشد. رنگ طوسی نماد بی طرفی، آرامش و سازش است. رنگ های خنثی همیشه قابل اعتماد هستند.

اگر رنگ طوسی را به تنهایی در استایل خود استفاده کنید، کمی بی روح به نظر می آید. اما اگر این رنگ را با رنگ های مکمل طوسی استفاده کنید، بسیار زیبا و دلنواز خواهد بود. در ادامه 5 رنگی که می‌تواند با طوسی ست شود و بهترین رنگ های ست با طوسی هستند را، بررسی خواهیم کرد.

ست رنگ طوسی با  قرمز

ترکیب رنگ طوسی و قرمز از ترکیبات معروف پاییزی است. ست رنگ طوسی با قرمز از ترکیبات کلاسیک نیز به حساب می آید. گویی این دو رنگ در کنار یکدیگر بسیار خوب از هم حمایت و تعریف می‌کنند. سهم رنگ قرمز در ترکیب با رنگ طوسی می‌تواند برابر یا کمتر باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید لباس قرمز و دامن یا شلوار زنانه طوسی بپوشید. در زمستان، پوشیدن پالتو یا کت زنانه یا مردانه طوسی با بافت قرمز نیز بسیار جذاب است.

پوشیدن تنها یک شال قرمز یا زرشکی با مانتو طوسی، ست بسیار زیبایی می‌سازد و به عبارتی بهترین مکمل رنگ طوسی در مانتو میتواند قرمز باشد. می‌توان گفت ست رنگ طوسی روشن با قرمز ایده‌آل هر خوشتیپی است.

رنگ قرمز، رنگ عشق و اشتیاق است. قرمز اگر در کنار رنگ طوسی یا خاکستری بکار رود، اشتیاق بیشتری هم به خود می‌گیرد. این ترکیب برای محافل رسمی نیز بسیار استفاده می‌شود. اگر شما فردی هستید که تمایل دارید تیپ و استایل کلاسیکی داشته باشید پیشنهاد ما به شما ترکیب رنگ طوسی و قرمز است.

ست-طوسی-با-قرمز

ست رنگ طوسی با آبی تیره

ترکیب رنگ طوسی با آبی تیره یا کلاسیک، یکی از پرطرفدارترین ترکیبات رنگی در لباس و دکوراسیون منزل است. چرا که رنگ آبی حس نظافت و پاکیزگی به همراه خود دارد. رنگ آبی اقیانوسی تیره در کنار رنگ طوسی، تجلی گر رویا و حس آرام بخشی در ذهن کسانی است که شما را می‌بینند.

در واقع به جرات می‌توان گفت که رنگ طوسی از رنگ آبی اقیانوسی با کمال میل استقبال می‌کند. در تصویر زیر نمونه ای از ترکیب این دو رنگ را مشاهده می‌کنید. بهتر است بدانید اگر شلوار طوسی پوشیده اید، یکی از رنگ هایی که هماهنگی زیادی در پیراهن مردانه دارد، رنگ آبی روشن است. این ترکیب، ترکیب رنگی روزمره و ساده ای است که علاوه بر برازنده بودن، بسیار رسمی است. در چنین استایلی، استفاده از کفش قهوه ای در ست رنگ طوسی و آبی بسیار توصیه می‌شود.

ست-طوسی-با-آبی-تیره

ست رنگ طوسی و زرد

زرد و طوسی دو رنگی است که در کنار یکدیگر هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند. رنگ زرد به معنای ماجراجویی و خلاق بودن است. بکار بردن این رنگ، به عنوان رنگ های مکمل طوسی اطرافیان را سر ذوق و شوق می آورد. رنگ زرد توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. برای همین است که در جاده و خیابان بر روی آسفالت خاکستری از رنگ زرد به کرار استفاده می‌شود.

از طرفی اگر رنگ زرد خردلی را همراه با طوسی بپوشید، بسیار مناسب عکاسی در فصل پاییز است. بنابراین می‌توان گفت یکی از بهترین مکمل‌ها برای ست طوسی، رنگ زرد است پس در استایل خود به هیچ عنوان از این ست غافل نشوید.

ست-طوسی-و-زرد

ترکیب رنگ طوسی و کرم

یکی دیگر از ست‌های چشم نوازی که می‌توانید با طوسی بسازید ترکیب رنگ طوسی و کرم است. اگر می‌پرسید رنگ طوسی با چه رنگی هماهنگ است؟ قطعا یکی از جواب‌های ما رنگ کرم خواهد بود. رنگ کرم حس و حال گرم یک استایل را فراهم می‌کند و رنگ طوسی، سردی موردنیاز را برای ست شدن رقم می‌زند. استفاده از هر دو رنگ در استایل، باید به همراه اکسسوری‌های رنگی باشد.

درواقع آکسسوری رنگی در این ترکیب می‌تواند معجزه کند. استفاده از زرد، نارنجی، سبز و قرمز روح تازه‌ای به این استایل می‌بخشد. پس اگر چندان جسور نیستید و علاقه‌ای به ریسک ندارید، حتما از ترکیب رنگ کرم و طوسی استفاده کنید و اکسسوری های رنگی را به این ست اضافه کنید.

ست رنگ طوسی و صورتی

رنگ صورتی و خاکستری هر دو رنگ های آرام و بی طرفی هستند. همه ما معتقدیم رنگ صورتی رنگ عشق است. رنگ طوسی یکی از 5 رنگی است که با رنگ صورتی ست می‌شود. بنابراین ترکیب رنگ طوسی و صورتی جزو معروف ترین ترکیبات رنگی در استایل دختران و پسران است. رنگ طوسی و صورتی دو رنگ پاستیلی در کنار یکدیگر به شمار می‌آیند. این دو رنگ در کنار یکدیگر رنگ های لطیف بهاری را تشکیل می‌دهند.

صورتی-مکمل-رنگ-طوسی

ست بنفش و طوسی

ست بنفش و طوسی نیز از جمله ست‌های آرام و خنثی ست. بنفش رنگی‌ست که باعث درخشندگی شما در یک محفل است و وقتی با رنگ خنثی مثل طوسی ست شود بیشتر نمایان میگردد و به چشم می‌آید.

ست رنگ طوسی و سبز

ترکیب رنگ طوسی با سبز، رنگ روزمره ای نیست. اما این دو بخصوص اگر رنگ سبز بکار رفته سبز لجنی و رنگ طوسی بکار رفته طوسی روشن باشد، انتخابی هوشمندانه است. بهتر است بدانید ترکیب رنگ طوسی با سبز روشن رایج نیست. همچنین رنگ طوسی تیره با سبز تیره هم حس افسردگی می‌دهد. بنابراین بهترین ست رنگ طوسی با سبز زمانی ایجاد می‌شود که سبز لجنی با طوسی روشن ست شده باشد.

ست-رنگ-طوسی-و-سبز

بهترین ست رنگ طوسی برای مردان

استفاده ازست رنگ طوسی مردانه بسیار رایج است. این رنگ در ست های ورزشی مردانه، کت و شلوار و حتی استایل های کژوال مردانه، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در استایل های مردانه، با تم طوسی، انتخاب یک عدد کروات سبز و یا سوسنی، و یا لباس با رنگ روشن مرسوم است. این رنگ ها در کنار یک‌دیگر به رنگ‌های روزمره تبدیل شده است.

در ست رنگ طوسی مردانه، اگر شلوار طوسی شما از جنس جین است، بر این اساس که این شلوار برای محیط‌های رسمی نیست میتوانید از تیشرت‌هایی با رنگ‌های مختلف در ست با شلوار طوسی خود استفاده نمایید. اما اگر شلوار شما پارچه ای است بهتر است از رنگ‌های پیراهن پارچه ای تک رنگ استفاده کنید.

اگر به رنگ‌های تیره علاقه دارید، رنگ سبز لجنی و قهوه‌ای فندقی با شلوار طوسی عالی است. اما اگر به رنگ های روشن علاقه دارید، ست شلوار طوسی با آبی روشن، و همچنین سفید بی نظیر است. نکته مهم دیگر ست طوسی مردانه ، طرح چهارخانه‌ای در رنگ طوسی است که طرفداران زیادی هم دارد.

این پیشنهادها بهترین مکمل رنگ طوسی در لباس مردانه هستند.

بهترین-ست-رنگ-طوسی-برای-مردان

بهترین ست رنگ طوسی برای زنان

مکمل رنگ طوسی در لباس زنانه چه رنگهایی هستند؟ سوال‌هایی که بسیاری از خانم های ست‌پوش شیک از ما می‌پرسند این است:

شلوار طوسی زنانه با چه رنگی ست می‌شود؟ با مانتو طوسی چه رنگی ست می شود؟ با مانتو طوسی چه کفشی بپوشم؟ بهترین مکمل رنگ طوسی در لباس های زنانه چیست؟ یا به عبارتی طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

رنگ طوسی رنگی آرام، ملایم و بی طرف است که اگر بدرستی ست نشود ممکن است استایل شما افسرده و مرده به نظر برسد. مانتو طوسی در کنار رنگ قرمز یا زرشکی که برای شال استفاده شود، بسیار مناسب است. اما اگر شلوار شما طوسی است انتخاب رنگ آبی جینی برای لباس یا مانتو شما بسیار مناسب است.  همچنین انتخاب رنگ بنفش در ترکیب با رنگ طوسی بعنوان شال و یا لباس زیر مانتو بسیار زیبا و جذاب خواخد بود.

رنگ دیگری که می‌توانید با مانتو طوسی ست کنید، رنگ زرد خردلی است. بخاطر داشته باشید که استفاده از پارچه های طرح دار طوسی مثل پارچ های راه راه و یا چهارخونه دار در ترکیب با رنگ زرد بسیار زیبا و شیک به نظر می‌آیند. اگر می‌خواهید در محیط های صمیمانه حضور پیدا کنید، بهتر است بدانید استفاده از ترکیب رنگی صورتی روشن و طوسی انتخاب بسیاری از دختران جوان است. چرا که حس شادابی، طروات و صمیمیت می‌بخشد.

بهترین-ست-رنگ-طوسی-برای-زنان

ما در این مقاله مکمل رنگ طوسی در لباس زنانه و مردانه را معرفی کردیم. قطعا با یک مقاله نمی‌توان تمام زیبایی های یک رنگ را به تصویر کشید و در مورد انواع ست رنگ طوسی حرف زد. بنابراین خواهشمندیم شما نیز تجربه خود را در زمینه بهترین مکمل ست رنگ طوسی را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

مکمل رنگ طوسی در مانتو

مانتو طوسی را با رنگ‌های مختلفی می‌توان ست کرد. یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای مکمل رنگ طوسی در مانتو رنگ سفید است. شما می‌توانید از شال، پیراهن زیر مانتو یا شلوار سفید برای ساخت یک ست جذاب طوسی استفاده کنید. این ترکیب رنگ می‌تواند استایل رسمی و در عین حال برازنده و دلنشینی به شما بدهد.

اما آیا تناژ طوسی هم در انتخاب رنگ ست آن تاثیرگذار است؟ مانتو طوسی روشن با چی ست می‌شود؟ مانتو طوسی تیره با چه رنگی ست میشود؟ این‌ها سوالاتی هستند که درمورد رنگ ست با طوسی همیشه مطرح می‌شوند.

به طور کلی می‌توان گفت طوسی روشن می‌تواند با رنگ‌های صورتی، سفید، سبز و بنفش ست شود. اصولا ست كردن مانتو طوسي کار چندان سختی نیست. شما می‌توانید از انواع رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی و حتی خود طوسی برای ایجاد استایل مناسب استفاده کنید.

استایل مانتو طوسی زنانه

بنابراین ست سبز و طوسی ، ست کرم و طوسی و ست طوسی و بنفش همگی می‌توانند ست پیشنهادی با مانتو طوسی باشند.

تنوع بالا در رنگ طوسی باعث شده تا برای برخی افراد این سوال مطرح شود که مانتو دودی با چه رنگی ست میشود یا مانتو نوک مدادی با چه رنگی ست میشود؟ همه این مانتوها می‌توانند با رنگ‌های صورتی روشن، کرم، سفید، مشکی، خود طوسی، عنابی، قرمز و خردلی ست شوند. بنابراین شما انتخاب‌های زیادی برای ست کردن انواع مانتوهای طوسی دارید.

با مانتو طوسی چی بپوشیم

اگر در بین لباس‌های زمستانی ( خرید بارانی زنانه ) خود پافر طوسی رنگ دارید و حالا این سوال برایتان ایجاد شده که پافر طوسی با چی ست می‌شود باید بگوییم که یک بلوز صورتی، سبز یشمی، سفید یا مشکی می‌تواند بهترین انتخاب برای داشتن ظاهری زیبا همراه با یک پافر طوسی باشد.

مانتو رنگ فیلی با چه رنگی ست می شود؟

پیش از اینکه به سراغ ست مانتو رنگ فیلی برویم باید بگوییم که فیلی هم نوعی رنگ طوسی است اما کمی روشن‌تر و حالتی گرم‌تر.

بنابراین در پاسخ به این سوال که مانتو رنگ فیلی با چه رنگی ست می‌شود باید بگوییم که رنگ‌های کمی سردتر مثل سبز می‌تواند مکمل خوبی برای مانتو فیلی باشد. اما در استفاده از رنگ‌های گرم هم محدودیتی وجود ندارد.

مانتو فیلی با چی بپوشیم

کت طوسی زنانه با چی ست می شود؟

شاید در یک موقعیت رسمی تمایل داشتید از کت طوسی استفاده کنید و دوست داشتید بدانید که کت طوسی زنانه با چی ست میشود.

اصولا یکی از چندین مکمل رنگ خاکستری و رنگ مکمل طوسی خود این رنگ است. ست تماما طوسی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها بخصوص برای فصل‌های سرد سال باشد. البته به شرط آنکه با اصول چنین ستی آشنا باشیم.

استایل کت طوسی زنانه

برای ایجاد ست تمام طوسی بهتر است از تناژهای مختلف این رنگ استفاده کنید. به طور مثال کت طوسی تیره با شلوار یا دامنی از همین رنگ که کمی تیره‌تر یا روشن‌تر است یک ترکیب عالی می‌شود. شالی به رنگ طوسی هم می‌تواند استایل شما را کامل کند.

شلوار زغالی با چه مانتویی ست می شود؟

زغالی نوعی طوسی تیره است که ست کردن با آن گاهی ممکن است تبدیل به یک چالش شود.

درکل رنگ‌های خیلی زیادی نیستند که بتوان آن‌ها را با زغالی ست کرد. برای ست زغالی می‌توانیم به سراغ رنگ سفید برویم. سفید یک رنگ امن و مطمئن برای ساخت استایلی بی عیب و نقص با رنگ زغالی است.

ست شلوار زغالی

مشکی نیز می‌تواند رنگ مناسب برای ست کردن با زغالی باشد. اما بهتر است جز مشکی رو پوشیده شود و جز زغالی به عنوان لایه‌های پایین‌تر در استایل مورد استفاده قرار بگیرد. به طور مثال یک کت مشکی با پیراهن زغالی می‌تواند ترکیب خوبی باشد.

با شلوار طوسی مانتو چه رنگی بپوشیم؟

داشتن یک شلوار طوسی برای همه افراد از کودک تا بزرگسال و زن و مرد می‌تواند یک امر ضروری باشد. شلوار طوسی در موقعیت‌های رسمی گزینه مناسبی محسوب می‌شود و علاوه‌بر این، رنگ‌های مختلفی را هم می‌توان با آن ست کرد و استایلی جذاب ساخت.

برای ست کردن با شلوار طوسی مثل همیشه می‌توانیم به سراغ رنگ‌های خنثی یعنی سفید و مشکی برویم.

ست شلوار طوسی

طوسی اگرچه همیشه می‌تواند با خودش هم ست شود، اما شما بی‌نهایت انتخاب‌های جذاب دیگری هم دارید. علاوه‌بر مشکی و سفید، ترکیب رنگ طوسی و سبز و همچنین طوسی و صورتی روشن می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اما شلوار لی طوسی با چه مانتویی ست میشود؟ این شلوارها با مانتو مشکی می‌تواند ترکیب متناسبی را بسازند. به غیر از مشکی، مانتو کرم و سفید هم می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای ست با شلوار لی طوسی باشند.

مانتو خاکستری با چه شالی ست می شود؟

وقتی نوبت به انتخاب شال می‌رسد ست كردن رنگ طوسي کار چندان سختی نیست. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلفی برای ست کردن با مانتو خاکستری و طوسی استفاده کنید. شال نارنجی، بنفش، صورتی، کرم، سبز یشمی، آبی روشن، آبی کاربنی، زرد، عنابی و قرمز انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای برای رنگ شال با مانتو خاکستری یا طوسی هستند.

جمع بندی

رنگ طوسی از جمله‌های رنگ‌های خاص و محبوب در دنیای مد است. از کودک تا بزرگسال همه در شرایطی می‌توانند از این رنگ جذاب در استایل خود استفاده کنند، چه موقعیت‌های رسمی و چه در استایل روزمره.

ست رنگ طوسی

استفاده گسترده از رنگ طوسی در دنیای مد باعث شده برای خیلی از افراد این سوال مطرح شود که چه رنگ‌هایی به طوسی میآید؟ ترکیب رنگ طوسی در لباس مردانه چگونه است؟ رنگ طوسی روشن با چه رنگی ست می‌شود و سوالاتی از این دست.

به طور کلی می‌توان گفت انتخاب‌های زیادی برای ست طوسی وجود دارد. از رنگ‌های محبوب همیشگی مثل سفید و مشکی تا رنگ‌های جذابی مثل سرخ و نارنجی و خردلی و یشمی. بنابراین محدودیت چندانی برای ست کردن با رنگ طوسی وجود ندارد و افراد با هر سلیقه و در هر موقعیتی می‌توانند از این رنگ جذاب برای داشتن استایلی زیبا استفاده کنند.

برای دیدن انواع رنگ طوسی و کد رنگ ها کلیک کنید.

مطالب دیگر

محبوب‌ترین‌ها محصولات

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سپهر صیادی
    31 اردیبهشت 1400 09:33

    سلام ، بسیار مطلب خوب و کاربردی بود .
    خیلی استفاده کردم.
    ممنون از شما🙏

    پاسخ
  • فهیمه.ع
    6 تیر 1400 08:38

    سلام ..ممنونم از مطالبتون خوب بود ..به قول دوستمون آموزنده بود سیوش کردم

    پاسخ
  • سلام، از مطالبتون استفاده کردم، متشکرم 🌹

    پاسخ
  • سلام عالی بود
    من کاپشن طوسی گرفتم میتونم کفش سفید، شلوار لی،زیر کاپشن بافت مشکی یا سفید و کلاه سفید بپوشم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید