راهنمای کامل ست رنگ زرشکی در چهار فصل سال

آیا می‌دانید ست رنگ زرشکی چه رنگی است؟ آیا با انواع مکمل رنگ زرشکی آشنایی دارید؟ ترکیب رنگ زرشکی برای چه فصلی از سال، جلوه بیشتری دارد؟ مانتو زرشکی با چه شال و کفشی ست می‌شود؟ احتمالا می‌پرسید چه رنگی به زرشکی میاد؟ چرا که رنگ زرشکی، خاص بودن رنگ بنفش و جلوه رنگ قرمز را دارد. بنابراین تمام شیک پوشان باید یک ست رنگ زرشکی را در کمد لباس خود داشته باشند.

رنگ زرشکی را می‌توانید با انواع رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و بهترین استایل های اسپرت و رسمی را در تمام فصول با آن داشته باشید. در ادامه رنگ‌های مناسب برای ست شدن با رنگ زرشکی را به شما معرفی می‌کنیم، به علاوه نمونه‌های جدید و شیک ست رنگ زرشکی زنانه و مردانه را برای شما گردآوری کرده‌ایم. پس با پریتی استایل همراه باشید.     

مکمل رنگ زرشکی در لباس

رنگ زرشکی با ترکیب رنگ های مختلفی ست می‌شود. از جمله این رنگ ها، رنگ سبز و بخصوص سبز ارتشی است. ترکیب سبز ارتشی، زرشکی و قهوه‌ای ست بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد. ترکیب دوم قرمز روشن با زرشکی است که معمولا با اکثر پوست‌ها و رنگ مو‌ها همخوانی دارد. قرار گرفتن رنگ زرشکی در کنار رنگ قرمز روشن حالت تندی قرمز را خنثی می‌کند. رنگ سوم محبوب در استایل ها صورتی کمرنگ است. این رنگ همانند رنگ سرخابی رنگی شاد و جوان پسند است. به علاوه رنگ صورتی را برای هر موقعیتی می‌توان استفاده کرد. ترکیب صورتی کمرنگ و زرشکی بسیار شیک و خاص است.

علاوه بر موارد فوق رنگ‌های نارنجی، خاکستری، کرم، مشکی، سفید و سورمه‌ای نیز مکمل‌های بسیار جذاب و زیبایی برای ست شدن با رنگ زرشکی هستند. وجود رنگ های مکمل زیاد با رنگ زرشکی دلیلی است که باعث محبوبیت این رنگ بین افراد شده است.

ست رنگ زرشکی

نمونه های شیک ست رنگ زرشکی برای خانم ها

استایل مجلسی با ست رنگ زرشکی

یکی از گزینه های احتمالی در هنگام خرید لباس زنانه مجلسی ، استفاده از ترکیب رنگ زرشکی و صورتی است. اگر بخواهیم جزئیات بیشتری را برای ایده این ست بیان کنیم می‌توان گفت بهتر است دامن، کیف و کفش بسیار شیک زرشکی را با رنگ صورتی در شومیز زنانه یا بافت نازک خود به عنوان رنگ مکمل زرشکی ست کنید.

پیشنهاد دوم ما برای شما در مجالس و مهمانی های شاد، استفاده از ست رنگ زرشکی و سفید در لباس، کیف و کفش مجلسی است.

ست رنگ زرشکی

بهترین ست رنگ زرشکی در یک استایل رسمی

اگر قصد دارید که استایلی رسمی برای حضور در جلسات و ادارت و حتی مهمانی های کاملا رسمی داشته باشید، انتخاب رنگ مشکی و سفید به عنوان رنگ ست با زرشکی بهترین انتخاب خواهد بود. همانطور که می دانید مشکی رنگی است که با هر رنگ دیگری هماهنگی خوبی به وجود می آورد و البته بر خلاف رنگ سفید می تواند تند و تیزی رنگ ها را بگیرید.

استفاده از رنگ کرمی و طلایی می تواند در خود لباس به کار رفته و یا از اکسسوری ها به این رنگ استفاده شود. بنابراین رنگ کرمی همراه با زرشکی نیز می تواند ترکیب خوبی برای استایل های رسمی و formal شما باشد. می‌توانید برای ست كردن رنگ زرشکی مانتو، از کیف و کفش کرمی همراه با شال و شلوار مشکی برای موقعیت های رسمی استفاده کنید و استایلی شیک داشته باشید.

ست رنگ زرشکی

ترکیب پیشنهادی سوم ما برای استایل رسمی جهت ست کردن رنگ زرشکی ، رنگ خاکستری است. البته توصیه ای که در ترکیب رنگ خاکستری و زرشکی داریم این است که هرگز از میزان مساوی از دو رنگ در استایل استفاده نکنید. بهترین میزان استفاده از ۷۵ درصد یک رنگ و ۲۵ درصد از رنگی دیگر است.

اگر می‌خواهید در محیط کاری خود شاداب تر به نظر برسید، ست زرشکی با زرد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترکیب رنگ برای کسانیست که دوست دارند از رنگ های متضاد و شاد استفاده کنند. این ترکیب تند و تیزی هر دو رنگ را بیشتر می کند..

ست رنگ زرشکی

مکمل های رنگ زرشکی برای یک استایل خیابانی

یکی از انواع رنگ های مناسب مکمل زرشکی ، رنگ سبز ارتشی یا لجنی است. همچنین شما می‌توانید رنگ زرشکی را با رنگ قهوه ای ست کنید که در این حالت بهتر است رنگ کیف و کفش، و یا شال و روسری‌تان را سبز لجنی و یا قهوه ای انتخاب کنید. از طرفی پوشیدن مانتو زرشکی با شلوار لی زنانه ، زیبایی و جذابیت ظاهر شما را چند برابر می کند.

پیشنهاد دوم ما برای استایل خیابانی ترکیب رنگ زرشکی و نارنجی است. چراکه رنگ نارنجی یکی دیگر از انواع رنگ‌های ست با رنگ زرشکی است. بهتر است رنگ کیف و کفش و یا شال خود را نارنجی انتخاب کنید تا شیک‌ترو زیباتر از همیشه به نظر برسید.

ترکیب رنگ زرشکی با خاکستری یکی دیگر از انواع ست های شیک و متفاوت برای استایل خیابانی است و اگر شما می خواهید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید، بهتر است از ترکیب این دو رنگ دردامن زنانه یا شلوار زنانه با پیراهن کبریتی استفاده کنید.

ست رنگ زرشکی

اکسسوری های زرشکی را با چه رنگ غالب دیگری ست کنیم؟

شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که تمایل به استفاده از رنگ زرشکی در استایل خود دارید، اما نمی‌خواهید غالب رنگ استایل شما زرشکی باشد. احتمالا انتخاب شما در این حالت، کیف و کفش، کلاه، جوراب های بلند ساق دار، ساعت، کراوات و یا حتی شال زرشکی باشد. این اقلام با اینکه بخش کوچکی از کل استایل را شامل می‌شود، اما برای ست کردن رنگ زرشکی در این حالت نیز باید از رنگ های مکمل رنگ زرشکی به طور صحیحی استفاده کرد.

اغلب دختران و پسرانی که از کفش و کلاه زرشکی استفاده می‌کنند در کنار آن، رنگ های غالب زرد، آبی روشن، سورمه ای، مشکی و سفید را در استایل خود بکار برده اند. در تصاویر زیر نمونه ای این نوع استایل ها با رنگ زرشکی مشاهده می‌کنید.

ست رنگ زرشکی

کیف و کفش زرشکی با چی ست می شود؟

چرم زرشکی یکی از خاص‌ترین گزینه‌ها در بین مردم است. اگر شما هم جز آن دسته از افراد خاص‌پسند هستید و دوست دارید از کیف و کفش چرم زرشکی یا هر جنس دیگری که به رنگ زرشکی است استفاده کنید بی‌نهایت انتخاب‌های مختلف دارید.

در پاسخ به این سوال که کفش زرشکی با چی ست می‌شود باید بگوییم که سفید، مشکی و خاکستری از جمله متناسب‌ترین رنگ‌هایی هستند که با کیف و کفش زرشکی ست می‌شوند.

اما کیف و کفش زرشکی با چه مانتویی ست می‌شوند؟ اگر به تم‌های سنتی علاقمند هستید ترکیب سبز و زرشکی بخصوص سبز یشمی با زرشکی می‌تواند یک ظاهر اصیل و زیبا به شما ببخشد.

ست کیف و کفش زرشکی

همچنین رنگ کرمی، لیمویی و طلایی هم می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با کیف و کفش زرشکی باشند.

ست رنگ زرشکی، رنگی پرطرفدار برای فصل پاییز

جالب است بدانید، در میان مکمل های رنگی مختلفی که برای ست زرشکی نام بردیم، رنگ های طوسی و زرد برای فصل پاییز به عنوان مثال در انتخاب کت پاییزه زنانه یا هودی زنانه جزو ترندترین رنگ های بفروش رفته است. چرا که پاییز رنگ برگ های زرد و قرمز خشک شده است. حال اگر رنگ طوسی را در زمینه آتشین پاییزی استفاده کنید، استایل شما جلوه بیشتری خواهد داشت. از طرفی استفاده از رنگ زرد نیز در ست رنگ زرشکی هماهنگ با رنگ طبیعت در این فصل خواهد بود.

شاید تاکنون سوژه های اسپرت برای عکاسی ها در فصل پاییز را دیده باشید. اغلب استایل های اسپرت در این فصل با ست رنگ زرشکی و زرد و طوسی انجام می‌شود. این رنگ ها هم می‌توانند به صورت جدا با رنگ زرشکی بکار روند و هم می‌توانید باهم در استایل پاییزی خود از آنها استفاده کنید. ناگفته نماند که بوت های قهوه ای یا عسلی و مشکی در این فصل، به شیک تر دیده شدن استایل شما کمک زیادی می‌کند.

ست رنگ زرشکی

آیا ست رنگ زرشکی برای فصل سفید زمستان هم جذاب است؟

رنگ طبیعت در فصل زمستان، رنگ سفید است و در این زمینه سفید رنگ، ست های رنگی رنگی از جذابیت بسیاری بالایی برخودار است. در واقع برای اینکه استایل دخترانه یا پسرانه جوان پسندانه تری داشته باشید، بهتر است بجای رنگهای تکراری مثل قهوه ای و یا رنگ های خنثی مثل سیاه از رنگ های شادتری مثل ست رنگ زرشکی در این فصل استفاده کنید. بعبارتی بهتر است بگوئیم که در این فصل از ترکیب رنگها نترسید.

به این ترتیب شما با پوشیدن شلوار پشمی زنانه یا پالتو پشمی یا چرمی به رنگ زرشکی همراه با لباس سفید و جین آبی یک استایل زیبا از رنگ مکمل زرشکی در لباس ساخته اید. در این فصل در هر استایلی که هستید، دو رنگ زرشکی و طوسی به کمک شما خواهد آمد. علاوه بر این ترکیب رنگ زرشکی و سوسنی در این فصل شما را بسیار جوانتر و شاداب تر می‌کند.

ست رنگ زرشکی

با کاپشن زرشکی چی بپوشیم؟

برای افرادی که می‌خواهند بدانند رنگ ست کاپشن زرشکی چیست (خرید کاپشن زنانه) یا پالتو زرشکی با چی ست میشود باید بگوییم که کاپشن، پالتو یا پافر زرشکی می‌تواند با رنگ خاکستری گیراترین استایل را برایتان بسازد. ترکیب زرشکی و خاکستری برای فصل پاییز و زمستان یک ترکیب فوق‌العاده زیبا و جذاب است.

با مانتو زرشکی چه شالی بپوشیم؟

ممکن است برای خیلی از افراد این سوال مطرح شود که مکمل رنگ زرشکی در مانتو چیست؟ مانتو زرشکی در موقعیت‌های رسمی می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. این رنگ مانتو به شما کمک می‌کند ظاهرتان در عین رسمی بودن زیادی هم خشک و جدی نباشد.

مانتو زرشکی در یک موقعیت رسمی و در ساده‌ترین حالت می‌تواند با شلواری مشکی ست شود. همچنین رنگ طوسی هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده همراه با مانتو زرشکی در موقعیت‌های رسمی باشد. در این حالت استفاده از یک شال طوسی می‌تواند استایل شما را کامل کند.

اما در موقعیت‌هایی که چندان رسمی نیستند چطور؟ به طور مثال با مانتو زرشکی جلوباز چی بپوشیم؟ یکی از رنگ‌هایی که بسیار خوب با مانتو زرشکی ست می‌شود آبی روشن است و این به این معنا است که شلوار و پیراهن جین می‌تواند یک مکمل عالی برای مانتو زرشکی باشد.

با مانتو زرشکی چی بپوشیم

همچنین شلوار و بلوز یا تیشرت سفید هم می‌تواند در کنار مانتو زرشکی استایل متناسبی برایتان بسازد.

مانتو زرشکی با چه شلواری ست می شود؟

برای اینکه یک شلوار مناسب با مانتو زرشکی انتخاب کنیم می‌توانیم به سراغ رنگ‌های مختلفی برویم. مشکی و طوسی از جمله رنگ‌هایی هستند که می‌توانند با مانتو زرشکی ست شوند و یک استایل رسمی برایمان بسازنند.

در این حالت استفاده از شال هم‌رنگ شلوار می‌تواند هارمونی مناسبی در ظاهرمان ایجاد کند. اما سفید هم همیشه یک رنگ متناسب با زرشکی است.

بنابراین در برخی مواقع بخصوص در فصل بهار و تابستان می‌توانیم از شلوار سفید همراه با مانتو زرشکی استفاده کنیم. شلوار جین با رنگ آبی روشن هم گزینه مناسبی برای ست با مانتو زرشکی است.

استایل مانتو زرشکی

اما یکی دیگر از رنگ‌های متناسب با مانتو زرشکی تناژهای مختلف رنگ قهوه‌ای به ویژه رنگ عسلی است. یک شلوار قهوه‌ای روشن یا عسلی همراه با اکسسورهای چرم از همین رنگ می‌تواند در کنار مانتو زرشکی استایل بی‌نظیری برایتان بسازد.

مانتوهای زرشکی معمولا با انواع سبز بخصوص سبز ارتشی هم بسیار عالی ست می‌شوند. ست زرشکی و سبز یکی از پرطرفدارترین ست‌ها است.

بنابراین اگر یک مانتو زرشکی در کمد لباس‌هایتان دارید و نمی‌دانید آن را با چه شلواری ست کنید حالا چندین و چند رنگ مختلف می‌شناسید که می‌توانید همراه با مانتو زرشکی خود استفاده کنید و استایل جذابی برای خودتان بسازید.

شلوار زرشکی زنانه با چی ست می شود؟

اگر یک شلوار زرشکی در کمدتان دارید و نمی‌دانید آن را با چه رنگی ست کنید ما به شما می‌گوییم که انتخاب‌های زیادی دارید. شلوار زرشکی همراه با شومیزی به رنگ سفید، مشکی، آبی کاربنی، خردلی، سبز یشمی، صورتی و گلبهی می‌تواند یک استایل بی‌نظیر برایتان بسازد.

استایل شلوار زرشکی

رنگ زرشکی به دلیل آنکه کمی رسمی به نظر می‌رسد همیشه در کنار شومیز می‌تواند یک ترکیب حرفه‌ای و فوق‌العاده باشد. اما شلوار زرشکی را می‌توان با تیشرت یا بلوزی از همین رنگ‌ها هم ست کرد و تیپ بی‌نقصی درست کرد.

شومیز زرشکی با چی ست می شود؟

شومیز زرشکی در بهترین حالت می‌تواند با یک شلوار مشکی، شلوار جین آبی روشن، شلوار سفید، صورتی و همچنین یشمی ست شود. رنگ‌های خردلی، لیمویی، خاکستری و آبی کاربنی هم گزینه‌های خوبی برای شومیز ست کردن رنگ زرشکی هستند.

استایل شومیز زرشکی

همچنین برای کسانی که می‌خواهند بدانند کت زرشکی زنانه با چی ست میشود باید بگوییم که دقیقا همین رنگ‌ها برای ست کردن با کت زرشکی هم متناسب هستند.

سارافون زرشکی با چی ست می شود؟

سارافن زرشکی در بهترین حالت می‌تواند با پیراهن یا زیرسارافنی به رنگ سفید یا گلبهی ست شود. پوشیدن شلواری به رنگ زرشکی و شالی هم‌رنگ با پیراهن یا زیرسارافنی می‌تواند این استایل را کامل کند.

با لباس زرشکی چه رنگ شالی ست می شود؟

انتخاب رنگ شال متناسب با لباس زرشکی تا حد زیادی به مکانی که می‌خواهید به آنجا بروید بستگی دارد. اما رنگ‌های سفید، خردلی، گلبهی، صورتی و سبز معمولا در هر موقعیتی می‌توانند یک انتخاب درست باشند.

شال با لباس زرشکی

رنگ جگری با چه رنگی ست می شود؟

جگری کمی تیره‌تر از زرشکی است. رنگ‌های مختلفی هستند که می‌توان آن‌ها را با جگری ست کرد و استایل متناسبی ساخت. رنگ مشکی همیشه گزینه مناسبی برای ترکیب با رنگ جگری است.

همچنین انواع زرد از جمله لیمویی و خردلی هم می‌توانند در کنار لباس، کیف و کفش جگری ظاهر متناسبی برایتان بسازنند.

آیا تاکنون رنگ زرشکی به عنوان رنگ سال انتخاب شده است؟

رنگ زرشکی رنگی است که در زبان انگلیسی معادل Crimson  می‌باشد. اما با کمی تخفیف می‌توان گفت که رنگ سال در سال 2007 که رنگ فلفلی تند یا همان Chili papper بود، نزدیکترین طیف رنگ به رنگ زرشکی محسوب می‌شد. بدنبال آن در ایران نیز رنگ قرمز تند یا همان زرشکی رنگ سال 1386 شناخته شد.

جمع بندی

زرشکی یکی از رنگ‌های خاص و جذاب در دنیای مد و فشن است که استفاده از آن کمی جسارت می‌خواهد.

اگر شما هم به این رنگ علاقه دارید و این سوال برایتان مطرح است که ترکیب رنگ زرشکی با چه رنگی زیباست یا لباس زرشکی با چه رنگی ست می‌شود باید به شما بگوییم که انتخاب‌های زیادی دارید.

بنابراین در صورتی که به استفاده از این رنگ علاقمند هستید نگرانی درمورد ست کردن آن را کنار بگذارید و با استفاده از رنگ‌هایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم با خیال راحت به سراغ استفاده از این رنگ جذاب بروید و تنوع خوبی در ظاهر خود ایجاد کنید.

برای مشاهده بهترین مدل های مد و فشن در سال 2007 می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.myfashionlife.com/archives/2007/12/28/2007-top-10-trends/

 

مطالب دیگر

محبوب‌ترین‌ها محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید